قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی سیلانوس

ماشین ظرفشویی  سیلانوس

ماشین ظرفشویی صنعتی  یکی تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که یکی از انواع آن ماشین ظرفشویی سیلانوس می باشد که در آشپزخانه صنعتی  مورد استفاده قرار می گرد.ماشین ظرفشویی صنعتی سیلانوسی یا همان ماشین ظرفشویی سیلانوسی  که در کشور ایتالیا ساخته می شود یکی از بهترین نوع ماشین ظرفشویی صنعتی وارداتی که در در اندازه های 2000 تکه 1200 تکه 540 تکه می باشد.

متاسفانه بسیاری از سازندگی و تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی صنعتی با استفاده از متریال بد اقدام به تولید ماشین ظرفشویی صنعتی می نمایند که باعث عملکرد ماشین ظرفشویی صنعتی بد صورت می گردد.

 از این مسائل که بگذریم استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی باعث می گردد در روزهای شلوغ و زمانی مشتریان منتظر سرویس شما هستند مانع از شلوغی آشپزخانه و غرق شدن در ظروف کثیف و آب شود.

اگر شما می خواهید که خدمات عالی را به مشتریانی که به رستوران شما می آیند ارائه کنید حتما باید یک ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده کنید.

LA STORIA

Silanos  در سال 1964 به عنوان یک رهبر حرفه ای در  mercato del lavaggio  حرفه ای در اروپا متولد شد.

دو برابر 55 Continiamo a crescere ، grazie alla nostra esperienza unita alla capacità di rinnovarci.

تولید 30،000 lavastoviglia و لوازم جانبی lavaggio all'no و در خارج از ساحل طیف وسیعی از محصولات ، با lavabicchieri دلپذیر کاملاً دلپذیر که همگی lavastoviglio nastro را با سرعت 9000 pi / ساعت انجام می دهند. Tutte rigorosamente "Made in Italy" و فروش محصولات بدون nostro stabilimento di Pioltello ، در استان میلانو.

سیاست  کیفیت  DELLA

Siamo un'azienda che sviluppa، تولید محصولات صنعتی effettua l'assistenza tecnica delle lavastoviglie. Operiamo در یک Concorrenziale Competo fortemente که در آن محصول استاندارد شده و با محدودیت عملیاتی حاشیه یک spiccata flessibilità del servizio offerto استفاده شده است.

ماشین ظرفشویی صنعتی  سیلانوسی یکی  از محصولات پروفروش تجهیز گستر خاورمیانه می باشد که برند سیلانوس را جزای  از تجهیزات با کیفت وارداتی خود قرار داده است البته کارشناسان ما به شما محصولات تولید داخل که دارارای خدمات پس از فروش می باشد به شما توصیه می کنند.

برای خرید و مشاوره ماشین ظرفشویی صنعتی و دیگر تجهیزات  آشپزخانه صنعتی با کارشنانسان ما در تماس باشدی تا شما را برای خرید محصول مناسب راهنمایی کنند.

ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی سیلانوس


قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی

قیمت ماشین ظرفشویی  یکی از اعوامل تاثیر گذار در انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی می باشد. چون یک سری از مشتریان بدون توجه به متریال استفاده شده در ساخت قیمت برایشان حائز اهمیت است  و  تعداد از مشتریان به جز قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی  به دنبال محصول با کیفت می باشد که این مشتریان بشترین بهره را خواهند برد.

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی بستگی دارد به نوع ماشین ظرفشویی صنعتی که انتخاب می کنید.چون  ماشین ظرفشویی صنعتی  انواع مختلفی از جمله ماشین ظرفشویی صنعتی 540 تکه ماشین ظرفشویی صنعتی 1200 تکه ماشین ظرفشویی صنعتی 2000 تکه دارا می باشد.قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی نسبت به دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی است ولی ارزش این را دارد که برای آشپزخانه صنعتی خود این هزینه را کنید زیرا با خرید یک ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب باعث صرفه جویی در زمان شست و شو  و صرفه جویی در مصرف آب و تعداد استفاده نیروی کمتر برای شست مقرون به صرفه می باشد.

ماشین ظرفشویی صنعتی استاندارد از جنس استنلس استیل 304 نگیر  میباشد که علاوه بر مقاومت بالادر برابر رطوبت و آلودگی براحتی تمیز می شود و وقت نیروهای کار شما را برای تمیز کردن نمی گیرد .از دیگر مزیت های ماشین ظرفشویی صنعتی می توان به کاهش 70 در صدی مصرف آب هنگام شستشو نسبت به حالت دستی اشاره نمود.

ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی با خارجی در تعداد شستن قطعات در ساعت می باشد که ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی دارای مدل های 1200 و 2000  تیکه در ساعت می باشد و دوتا شرک ایرانی میزنند ماشین ظرفشویی صنعتی خارجی 540 و 1200 و 2000  تیکه در ساعت می باشد که از نظر کیفیت ساخت عالین و مکانیسمش هم به دلیل نوع پمپ و گیربکس به کار برده شده از ماشین ظرفشویی ایرانی بهتر ولی به دلیل گمرک و برند بودن آن ها و ثابت نبودن ارز تفاوت زیاد در قیمت با ماشین ظرفشویی های ایرانی دارد.

برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی  با کارشناس ما در تماس باشید تا شما را برای خرید و انتخاب  مناسب راهنمایی کنند.