قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

تولید کننده ظرفشویی صنعتی

در راستای ارائه ماشین ظرفشویی صنعتی بر آن شدیم تا به معرفی بزرگترین تولید کنندگان ماشین ظرفشویی صنعتی بپردازیم.

بعد از اختراع ماشین ظرفشویی توسط جوزف کوکران این وسیله به صورت صنعتی نیز مورد استفاده قرار گرفت و شرکت های مختلفی اقدام به تولید ماشین ظرفشویی صنعتی نمودند که در زیر اقدام به معرفی بزرگترین و معروف ترین تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی صنعتی خواهیم نمود.

  1. ماشین ظرفشویی صنعتی زانوسی ( ZANUSSI ) ایتالیا
  2. ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس ( Electrolux ) ایتالیا
  3. ماشین ظرفشویی صنعتی وینتر ( winterhalter ) آلمان
  4. ماشین ظرفشویی صنعتی سیلانوس ( SILANOS DISHWASHER ) ایتالیا
  5. ماشین ظرفشویی صنعتی مایکو ( MEIKO ) 
  6. ماشین ظرفشویی صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه
  7. ماشین ظرفشویی صنعتی ناب زیست

همانطور که ملاحظه کردید 7 عدد از تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی صنعتی در دنیا و ایران را خدمت شما معرفی کریدم که در ادامه به صورت مفصل اقدام به توضیح هریک خواهیم گفت.

هر کدام از این تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی صنعتی اقدام به تولید مدل مختص خود می نمایند که دارای ظرفیت و اشکال مختلفی است.

ماشین ظرفشویی صنعتی از جمله تجهیزاتی است که قابلیت نوآوری در آن زیاد است و شما می توانید به وضوح در تولیدات هریک از تولید کنندگان ماشین ظرفشویی صنعتی این را ملاحظه کنید.

ماشین ظرفشویی صنعتی به صورت معمول در سه مدل زیر تولید می شود که در پست های بعدی به تفصیل هریک را توضیح خواهیم داد.

  1. ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری
  2. ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده یا همان ماشین ظرفشویی هود تایپ یا نیمه اتومات
  3. ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

البته تولیدکنندگان مختلف مدلهای دیگری نیز از ماشین ظرفشویی صنعتی را ارائه می دهند ولی مدلهای معروف موجود در بازار که اکثریت به عنوان ماشین ظرفشویی صنعتی می شناسند همین مدلها هستند.

همانور که دیدید دو تولید کننده از بین تولید کنندگان در واقع تولید کنندگان ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی هستند و مفتخریم به عنوان یک ایرانی که هم اکنون بگوییم قابلیت تولید ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی هم طراز با ماشین ظرفشویی صنعتی خارجی درجه یک را داریم.

با توجه به سال اقتصاد مقاومتی هم اکنون کشور عزیزمان مفتخر است بعد چندین دوره هم کاری با تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی صنعتی خارجی اقدام به تولید ماشین ظرفشویی ایرانی هم کیفیت محصولات خارجی می نماید.

گروه صنعتی تجهیز گستر تقریبا حدود 5 سال است در این زمیته اقدام به تولید ماشین ظرفشویی صنعتی در مدل هود تایپ یا همان ماشین ظرفشویی صنعتی نیمه اتومات یا ایستاده و هم چنین مدل ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی می نماید و با توجه کسب علائم استاندارد بین المللی ماشین های ظرفشویی صنعتی خود را با اکثر کشورهای دنیا صادر می نماید.

از لحاظ قیمتی، قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی با توجه به نوسانات دلار بسیار پایین تر از قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی خارجی است و اختلافی در حدود دو برابر از لحاظ قیمتی تفاوت دارند که این یک مزیت افزایش نرخ دلار است.


افتخار می کنیم که کشورمان ایران قابلیت تولید ماشین ظرفشویی صنعتی در سطح بهترین ماشین ظرفشویی صنعتی های جهان را دارا می باشد.


از لحاظ کارآیی ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی به دلیل اینکه اکثر تکنولوژی تولید را بعد از همکاری با برندهای معروف تولید کننده ماشین ظرفشویی صنعتی را دارا می باشیم، قابلیت رقابت با ماشین ظرفشویی صنعتی خارجی را داریم.

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی گروه صنعتی تجهیز گستر را با مراجعه به سایت گروه صنعتی تجهیز گستر معتبر ایرانی سوال کنید.

ماشین ظرفشویی صنعتی 

همانطور که در عکس ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی می بینید تفاوت آنچنانی با مدلهای خارجی ندارد و شما به سختی می توانید تفاوت ان را با مدل ماشین ظرفشویی صنعتی خارجی متوجه شوید.

در ادامه به تشریح مشخصات انواع ماشین ظرفشویی صنعتی خواهیم پرداخت.

به راحتی می توانید انواع مختلف محصولات تجهیز گستر را با تولید کنندگان به نام دنیا مقایسه کنید.

با توجه اجبار مصرف کنندگان داخلی به استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید تولید ناب زیست یا تجهیز گستر را جایگزین ماشین ظرفشویی خارجی با قیمتی چند برابری نمایید.