قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

انواع ظرفشویی صنعتی

بعداز این دو نوبت به مدل ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی می رسد که با نام های مختلفی آن را می شناسند از جمله ماشین ظرفشویی صنعتی تمام اتوماتیک یا

ماشین ظرفشویی صنعتی 2000 تکه 

خب این اسامی تغییری در ماهیت ماشین ظرفشویی صنعتی ایجاد نمی کند و شما باید اطلاع داشته باشید ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی از یک مکانیسم تمام اتوماتیک درست شده و این مکانیسم به صورتی است که از یک طرف اپراتور اقدام به قرار دادن سبدهای ماشین ظرفشویی صنعتی می نماید و طی یک مسیر 2 متری عملیات شستن و تمیز کردن ظروف انجام می شود و سپس از طرف دیگر اپراتور شروع به برداشتن ظروف تمیز می نماید.


ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی از جمله ماشین ظرفشویی های صنعتی برای مکان هایی با ظرفیت های بالاست زیرا هم از لحاظ ابعاد بزرگ است و هم از لحاظ ظرفیت شستشو

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی معمولا 2000 تکه را در طی یکساعت میشورد و تحولی می دهد 

که البته در مدلهای ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی ظرفیت 2200 ، 3000 ، 3200 نیز موجود است.

 این سه مدل در واقع تمامی مدلهای ماشین ظرفشویی صنعتی را در بر میگیرد ولی خب از لحاظ قیافه و ظرفیت امکان دارد کمی اخاتف داشته باشند.

ماشین ظرفشویی ریلی بسیار مناسب ظرفیت های بالای هزار نفر است.

البته در مدل ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی می توان خشک کن نیز اضافه کرد که به نام ماشین ظرفشویی صنعتی خشک کن دار شناخته می شود و بعد از عملیات شستشو با خشک کردن ظروف عملیات شستشو و جمع آوری سرعت بیشتری می گیرد.

در این مدل ماشین ظرفشویی صنعتی بعد از اینکه ظروف از تونل شستشو می گذرند در انتها قبل از اینکه ظرف خارج شود از یک محفظه با حرارت بالا خارج می شود که همانند شسوار به ظروف می خورد و باعث خشک شدن ظروف تمیز می گردد.


نوع دیگر ماشین ظرفشویی صنعتی در واقع ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده یا ماشین ظرفشویی صنعتی 1200 تکه یا ماشین ظرفشویی صنعتی هود تایپ می باشد.

این ماشین ظرفشویی تقریبا نیمه اتوماتیک است زیرا حتما یک اپراتور با مدام در حال قرار دادن ظروف در داخل سبد ماشین ظرفشویی صنعتی و قرار دادن سبد در داخل ظرفشویی صنعتی ایستاده باشد و بعد از شستشو با با باز کردن درب ماشین ظرفشویی صنعتی ظروف را بردارد.

ماشین ظرفشویی صنعتی 1200 تکه در واقع از ابعاد بزرگتری نسبت به ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری دارد و ظرفیت بیشتر و البته مدل کار کردن ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده یا همان هود تایپ از مدل زیرکانتری متفاوت است.



اولین ماشین ظرفشویی صنعتی با کمترین ظرفیت در واقع ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری می باشد که دارای ظرفیت 500 تکه در ساعت است.

یعنی اگه یک اپراتور ظروف را در سبد بچیند و در داخل ماشین بگذارد در هر ساعت 500 تکه ظرف اعم از قاشق و چنگال و ... را می شورد و تحویل می دهد.

ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری در واقع برای محیط هایی با ظرفیت کم مناسب است و شما در مکان هایی که مشکل مکانی دارید می توانید از ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری استفاده کنید.


ماشین ظرفشویی زیر کانتری به عنوان پرکاربرد ترین ماشین ظرفشویی در ایران و جهان